6. 9. 2011

o mojom "umení"

Cítia anjeli niekedy ľútosť? Už ani neviem, čo ma k tomuto obrázku inšpirovalo. Zrejme nič, málokedy ma niečo konkrétne inšpiruje. Väčšinou si len tak čarbem.
 Malá Anička! Rozhodla som sa to sem dať z dôvodu, lebo sa mi bohovo páči dôvod jej nakreslenia. Vymenila som totiž tento krásny obrážčok za recept na medovničky! Dobrá kúpa! :)
 Pole tulipánov som nakreslila ako prvý pokus o nakreslenie niečoho dievčenského a pozitívneho :) a pridala som do toho aj trošku pohybu :)
 Fine Art je prerobenie fotky z Halloweenu 2010. Bol to fajn večer s mojou Mimi, Lindou, Katkou a Marekom.
 Husľový kľúč je odrazom dlhej chvíle inšpirovaný sliedením po Dalího knižke.
Taký istý osud má aj Tekutý človek. 
 Túto fotku som nasnímala (to slovíčko som použila aby to bolo viac posh, ale znie to veľmi vtipne :) ) v neďalekom Bursleme. Oprava kostola vyzerala naozaj dobre cez oko fotoaparátu!
 Burslemská nedeľná škola. Ostalo po nej len toto. Za prvým múrom boli už len zrúcaniny. Ostala som celkom prekvapená, že také niečo je možné. Nechali piliére, vchodový múr a zvyšok zrovnali so zemou. Niektoré veci sú divné. Špeciálne v Stoke sa dejú divné veci!
 Holub, aha, aký je krásny! Ako sa tam schováva, huncút jeden! Páčia sa mi takéto kontrasty. Skvelé dobové okno sme zahatali vlnitým plechom, lebo sme tu už nič iné nemali. Koľká škoda.

Každý ho chce, ale nikto to nechce priznať :) PENIAZE vo výklade :)

Je veľa vecí, ktoré robia radosť môjmu oku a duši. A dobré jedlo je tiež jedna z nich :) :) :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára